[Librezale] Zer da Librezale? (Lehen: Euba 2.1)

Mikel Iturbe mik.iturbe a bildua gmail.com
Or, Urr 15, 14:03:26, CEST 2010

Txopi<txopi a bildua sindominio.net> igorleak hau idatzi zuen (2010eko urrren 15a
12:21):

> Hilabete eta erdi falta da Durangoko Azokarako (Abenduaren 4tik 8ra).
> Aurreko bileran bezala azokarekin batera bilduko gara ezta? Parkatu
> galdera baina korrika nabil gauza guztiak egiten eta ez zait argi geratu
> korrika irakurri ditudan mezuekin Euban Azoka egunetan bilduko garen.

Ba egia esan ez dakit, uste dut Euba ez dela aipatu. Asierrek eta biok
proposatu genuen bilera egiteko pare bat leku. Berak Euskal Herriko ertzean
daukan leku handi baten (txuletak erretzeko aukerarekin txarto gogoratzen ez
badut) eta nik Arrasateko lokal batean (txuletak erretzeko aukera barik).
Datari buruz nik ulertu dudana da Durangoko Azoka baino lehen egitea, baina
ezer konkreturik zehaztu gabe.

Beraz, noiz eta non egingo dugu? Nahi baldin bada, berriro diot Arrasaten
egiteko arazorik ez dagoela. Nigatik nahiago nuke Durangoko azokari itxaron
gabe arinago batzea, baina beno, hitz egin beza herriak! Ea data eta lekua
zehazten hasten garen...

mikel