[Librezale] Fwd: Re: Software librea eta euskarari buruzko bilera

Julen julenx a bildua gmail.com
Or, Urr 15, 09:07:26, CEST 2010

Egun on,

Azkenean asteleheneko proposamena atera da. 18:55tan Informatika
Fakultateko atari nagusian.
Azken orduan inor gehiago animatuko balitz badakizue, azaldu!

Julen.