[Librezale] Euba 2.1

Mikel Iturbe mik.iturbe a bildua gmail.com
Al, Urr 11, 10:52:14, CEST 2010

Asier Sarasua<asiersar a bildua yahoo.com> igorleak hau idatzi zuen (2010eko urrren
10a 19:28):

> 4.- Bilera
> Nahi duzuen tokian eta nahi duzuen egunean. Nik badaukat leku handi bat
> erabiltzeko aukera, txuleta erreak egiteko prestatuta dago gainera, baina
> Euskal
> Herriaren ertz batean dago, eta uste dut hobe litzatekeela Euskal Erdian
> egitea,
> librezalekide gehienak hurbilago egon daitezkeen lekuren batean.

Eubako jende kopuru antzekoa baldin badator, nik arazo barik lor dezaket
biltzeko lekua Arrasaten. Ez dakit erdirago egongo ote den, hori bai, bertan
ez dago txuleta errerik egiteko aukerarik ;-)