[Librezale] WordPressen ardura

Julen julenx a bildua gmail.com
Lar, Urr 9, 14:21:57, CEST 2010

lr., 2010.eko urrren 09a 14:13(e)an, Mikel Iturbe(e)k idatzi zuen:

> Oraindik ez naiz hasi, baina boteprontoan etorritako galdera bat
> (gehiago etorriko direla uste dut)... Librezale.org-n badago WPren
> garapen bertsioaren instalaziorik frogak egiteko ala lokalean egin
> beharreko gauza da?

Ez, ez dago probarako instalaziorik Librezale.org-en (garai batean
Txopik sindominion egin zuen instalazio bat), baina jar liteke, nahiz
eta ulertuko duzun moduan zerbitzari aldetik ez den unerik egokiena.

Momentuz onena beraz lokalean probatzea baina etorkizunean jar genezake
probarako instalazio bat zerbitzarian.