[Librezale] WordPressen ardura

Mikel Iturbe mik.iturbe a bildua gmail.com
Lar, Urr 9, 14:13:06, CEST 2010

Julen<julenx a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2010eko urrren 09a 12:24):

> az., 2010.eko urrren 06a 14:34(e)an, Julen(e)k idatzi zuen:

> Ahaztu zitzaidan komentatzea: honetarako beharrezkoak dira baimen egokiak.
> Zuri baimen osoa eman dizut WordPress proiektuaren kudeaketarako, beraz
> barra libre!

Bole, primeran! Bagoaz pixkanaka.

Oraindik ez naiz hasi, baina boteprontoan etorritako galdera bat (gehiago
etorriko direla uste dut)... Librezale.org-n badago WPren garapen
bertsioaren instalaziorik frogak egiteko ala lokalean egin beharreko gauza
da?