[Librezale] Librezaleren egoera

Aritz Olea Zubikarai aritz a bildua itxaropena.org
As, Urr 5, 11:59:34, CEST 2010

Kaixo denei,

Denbora daramat librezaleko zerrendak irakurtzen, baina sekula ez dut parte hartu. Azken mezuak irakurtzean iruditu zait gaizki ez litzatekela etorriko nire aldetik laguntzatxo pixkat eskaintzea. Beno, honako hauek dira nire gomendioak.

Ostalaritza merke ta normaltxo bat nahi baldin bada, begiratu duzue OVH-n? Enpresa berak badauka kemsirve.es web gunea, ta kostu merkeagoko makinak ematen ditu. Adibidez, sinpleena, celeron bat, 18¤ inguru dira hilean, ez dago gaizki. Babesle bat ere aurkitu daiteke zerbitzaria eskaintzeko edo enpresaren bat publizitatea nahi duena.. nahiz eta agian ez izan biderik egokiena.
Hori bai, arazotxo txiki bat du kemsirve merke horrek; zerbait gertatzen bada makinarekin (hardware arazoak..), ez pentsa 2 ordutan konpontzen dutenik, datacenterreko teknikariek agian 24-48 ordu egiten dituzte arazo horiek tratatzen. Hala ere, pixkat "zaila" da arazo horiek ematea.

Makina oso bat hartzeko asmoa baldin badago, nik arazorik gabe lagun dezaket hori kudeatzen, prestatzen, edo dena delakoa. Noski, honek Linux edo BSD erabiltzen ez badu dokumentatu egin beharko nintzateke xD

Beno, ea zer deritzozuen :)

Ah! Mikelek badaki nor naizen, agian ez da gogoratuko baina.. :-P

Aritz