[Librezale] Librezaleren egoera

Asier Sarasua asiersar a bildua yahoo.com
Al, Urr 4, 20:01:54, CEST 2010

Arrazoia, Pootle-era ondo sartu naiz. Zerrenda ere badabil. Webgunea ez dabil,
ezta mundurat.net ere.

Ez dakit mundurat.net-en egoerari buruzko eztabaida zertan geratu zen, zerbait
erabaki zen ala ez, ez nago zerrenda horretan. Librezaleri dagokionez, aurrera
jarrai dezan nahi badugu zerbait egin beharko genuke. Botea jarri eta
ostatatzeren bat kontratatu, uste dut Txopik zerbait komentatu zuela, eta gero
migrazioa egin.

Galdera bat: zenbat gara Librezalekoak gaur, orain? Gauza bat da zerrenda
honetara apuntatuta egotea eta beste bat benetan honekin zerbait egin nahi
dugunok zenbat garen ezagutzea. Gero eta gutxiago garela iruditzen zait...

Asier.