[Librezale] Fwd: Airean zerbitzaria

Ibon Idoiaga Basaras bixerdo a bildua gmail.com
Or, Aza 26, 11:42:55, CET 2010

Mikel Olasagasti<mikel a bildua olasagasti.info> igorleak hau idatzi zuen (2010eko
azaren 25a 19:18):

> Aste hontan beste proiektu bat batu da proiektura, UKBERRI. Gaur egun duten
> sistematik WPra salto egin behar dute eta hauei ere interastu zaie
> proiektua.
>
> Mezu hau bidali ditu oraintxe eta bertan azaltzen dute beraien proposamena.
> Elkarte direnez euren izenean hartzeko aurkezten dute burua.
>
> Bestalde aldi baterako posta zerrenda bat sortzekotan nao gauzak koordinatu
> ahal izateko. Librezaletik norbaitek harpidetu nahi du? Esan eta gehituko
> zerrendara, bestela CC gehiegi izango dirata.
>
> Zaindu!

Beste bat ere alde. (+1)

Oraingoz proiektuaren hasiera koordinatzeko. Proiektua martxan jartzean
> agian beste moduren batean koordinatzea adosten da edo batek daki, baino
> momentu hauetan CC gehiegi ez izateko ta inor mezua jaso gabe ez geratzeko
> modua da.

Behin-behineko kontua baino ez bada, ontzat damot darabakizuen guztia (hala,
tori aditz trinkoaren erabilera trinkoa |;-) )

Zeozer garrantzitsua irtengo balu Librezaleko posta zerrendan irtengo
litzatekelakoan, neuk ere nahiago dut zerrenda hortatik kanpo lotzea
(hainbat zerrendetako mezu andana dago oraindik irakurtzeko esperoan)

Izan on!
ibon