[Librezale] Fwd: Airean zerbitzaria

Mikel Olasagasti mikel a bildua olasagasti.info
Or, Aza 26, 09:27:28, CET 2010

Julen<julenx a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2010eko azaren 26a 08:41):

> og., 2010.eko azaren 25a 19:48(e)an, Mikel Iturbe(e)k idatzi zuen:

> Ez dago esan beharrik... +1 eta gehitu nire helbidea posta-zerrendara.
>
> Halere duda bat: posta-zerrenda hori taldeen arteko koordinaziorakoa da edo
> besterik gabe zerbitzariaren sorrerari abiada emateko behin-behineko tokia?

Oraingoz proiektuaren hasiera koordinatzeko. Proiektua martxan jartzean
agian beste moduren batean koordinatzea adosten da edo batek daki, baino
momentu hauetan CC gehiegi ez izateko ta inor mezua jaso gabe ez geratzeko
modua da.