[Librezale] Klavaro itzultzen. Laguntza behar

Asier Sarasua asiersar a bildua yahoo.com
Or, Aza 26, 08:23:16, CET 2010

Aizu, zahar zaharra... ez dakit ni zu baino "zaharragoa" naizen, baina urte
gehiago ditudala seguru, kar kar.

> [...]
>Bermiotar batentzat ume batek itsasoa deskubritzea bezalakoa... Dena den,
>kanpoko irakurle askorentzat trikimailu polita da eta hamaika tokitan
>argitaraturik egongo den arren agian merezi du berriro ere argitaratzea.
>
>Zuengandik ikasteko nabil hemen, eta oraingoz ez dut ikasi, ez dut ikasi nahi!,

>Librezale WP horretan nola editatzen den baina deskuidatzen bazarete, egunen
>batean, Librezaleko blogeko historiako artikulurik luzeena neuk idatziko dut.
>Volgako Batelarien horiek txiki utziko duen artikulu bat. Kontuz gero! ;-)

Beno, jende gehiagok blogean idatz zezan saiatu behar nuen... ;-)  Axola ez
badizu, gogorik badaukat nik idatziko ditut goian aipatu ditudan aplikazioei
buruzko artikuluak blogerako.

Asier.