[Librezale] Euskarazko zabor-posta [bitxikeria]

patxi gaztelumendi patxi a bildua gaztelumendi.org
Ast, Aza 25, 11:57:32, CET 2010

Interesgarrria... itzultzaile automatikoen jardunaldi baterako.

Bihar bertan, Donostiako Informatika fakultatean, matxin eta wikipedia
elkarlanaz arituko dira.

Hau izango da ondorioa... EZpam piloa jaso dezakegula, aurrerantzean.

Luistxok, artikulu polita egingo luke honekin, bere Sustatun :-)

gero arte.

Nik ez dut Sustatun idatziko, azken hiruzpalau artikuluak ez dituztelako
argitaratu.

Horregatik, gero eta gehiago naiz librezale... librearen zale...

izan libre, eta izan euskaldun libre!

patxik

Piarres Beobide<pi a bildua beobide.net> igorleak hau idatzi zuen (2010eko azaren 25a
11:19):