[Librezale] Mezularian librezale

patxi gaztelumendi patxi a bildua gaztelumendi.org
Ost, Aza 24, 17:23:03, CET 2010

Eguerdian bazkaltzen ari naizela mugikorrera deitu nau Euskadi irratiko
kazetari bate, uste dut Garbine esan didala.
Eta gaur arrastian, Mezularia saioan sareko auzolanaz berba egin behar
dutela.
Eta ea, librezaleko kide lez, horretaz mintzatu naitekeen.
18.45 aldera izango da.
Saretik at nengoen, eta orain nago on line. Eta komentatu nahi dut.
Berez.. librezale zer den, eta nire iritzia emango dut auzolanari buruz...
software librearen esperientziatik, euskara bezalako hizkuntza batek...
auzolana, komunitateko lana.

Inork ezer aipatu behar badu... oraindik ordubete badugu ezer esateko eta
irakurtzen jarraitzeko.

izan libre, izan euskaldun...
eta izan komunitate!

ptx