[Librezale] PackageKit eta Yum itzuliko ditut

Asier Sarasua asiersar a bildua yahoo.com
Ost, Aza 24, 17:12:51, CET 2010

Amaitu dut PackageKit-en itzulpena, orain Transifex-en onartu behar didate.
Beno, euskarazko "team" bat sortzea eskatu dut, bestela ez didate itzulpena
sartzen uzten [1]

GNOME-PackageKit-i dagokionez, Dooteori idatzi diot mezua eta esan dit jadanik
itzultzen ari direla; beraz, ez naiz horrekin sartuko, EuskalGNUkoek egingo
dute.

Orain yum itzuliko dudala uste dut.

[1] http://www.transifex.net/projects/p/packagekit/teams/

Gero arte,