[Librezale] calibre sailkatzen

Gorka Azkarate gorkaazkarate a bildua gmail.com
Al, Aza 22, 14:44:27, CET 2010

Mila esker, Julen

Banengoen bada: begi-bistakoa dena batzuetan ezin ikusi.

Konpondu dut.

Julen<julenx a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2010eko azaren 22a 14:34):

> al., 2010.eko azaren 22a 14:20(e)an, Gorka Azkarate(e)k idatzi zuen:
>
>  Aupa Librezaleok,

> "Bulegoa" orria orri normal bat da, eskuz sortua.
>
> Kategoriatan bildutako artikuluak "Kategoria:" izen eremua dute aurrizki
> gisa. Honen bila zabiltza:
> http://librezale.org/wiki/Kategoria:Bulegoa
>
> Noski, idealena izango litzateke artikulu bat kategorizatu eta "Bulegoa"
> orrian daukagun formatuan agertzea automatikoki. Horrela, eskuz ez litzateke
> ezer gehitu beharrik izango, artikulua kategorizatu eta kitto. Hainbat
> kategoriatan agertuko litzateke, gainera.

> [...]

Gorka Azk.

http://softwarelibreanahidugu.org/
http://bihardaberandu.wordpress.com
http://zutagu.net/pg/groups/45792/irakurlekluba/
<http://irakurle-kluba.ning.com/>
http://hizkuntza-eta-literatura.wikispaces.com
http://identi.ca/gorkaazk

*NATURA ZAINDU!
**Beharrezkoa ez bada, EZ inprimatu mesedez.
***