[Librezale] wordpress 3 euskaraz

Julen julenx a bildua gmail.com
Or, Aza 19, 11:30:01, CET 2010

or., 2010.eko azaren 19a 11:23(e)an, Mikel Iturbe(e)k idatzi zuen:
> Iepe!
>
> Asanbladan komentatu zan WP3 jada euskaratuta zegoela. Nire galdera
> da, euskaraketa hori jada bidali zaie wordpressekoei ala guk bidali
> behar dugu?

WordPressen itzulpenak SVNan entregatzen dira eta ez, SVNan ez dago
halakorik (momentuz Txopik eta nik daukagu bertan idazteko baimena):
http://svn.automattic.com/wordpress-i18n/eu/branches/

Gero hortik sortzen dira pakete lokalizatuak eu.wordpress.org-eko web
interfazea erabilita (hau da beranduago azaltzeko utzi genuen urratsa).

Itzulpena → Librezale → WordPress SVN da egin beharreko bidea beraz.
Teketen?