[Librezale] baneatua forotik

Ander Elortondo ander.elor a bildua gmail.com
Al, Aza 15, 23:28:23, CET 2010

Kaixo:

  Euskalteleko USB batekin arazoa duen mutilari erantzuna idatzi diot
foroan. danitxuren blogerako lotura zuen nire erantzunak eta badirudi
akismet honek ez duela danitxu gogoko, spam bezala hart baitu nire erantzuna
eta ni forotik baneatu nau.
a) danitxuren azalpena gogorra zen hasi berri batentzat, baina ez spam. ;-)
Nire erantzuna ez bada berreskuratzen lasai, beharbada ez zen oso lagungarri
eta.

b) administrati batek itzul nazala egoera normalera mesedez.

izan libre izan euskaldun!
Ander.