[Librezale] Fwd: Irakas(l)ari - UEUko irakasleen lan poltsa

Asier Sarasua asiersar a bildua yahoo.com
Al, Aza 15, 20:07:09, CET 2010

Gorka, oraingoan berandu zabiltza ;)

Julenek eta Mikel Hey_neken-ek eman zuten ikastaro bat UEUn duela urte batzuk.
Hemen laburpena:
http://www.mundurat.net/pipermail/librezale/2007-July/001577.html

Eta Wikipediari buruzkoa ere eman zuten ikastaro bat wikipedialari batzuk:
http://sustatu.com/1245159125

Nik behin Gasteizko Eraztun Berdeari buruzko hitzaldi bat eman nuen Gasteizen
UEUrentzako, UEUko kontaktuaz gain beste pertsona bakar bat agertu zen
hitzaldira eta euskaraz zela konturatu zenean alde egin zuen, kar kar.

Nik egia esan ez daukat gogorik UEUn OmegaTri buruzko ikastarorik emateko. Baina
ez kezkatu, Zarautzen nahi baduzue emango dut azalpentxo bat.

Asier.