[Librezale] Aplikazioak kategorizatu

Asier Sarasua asiersar a bildua yahoo.com
Iga, Aza 14, 16:42:43, CET 2010

Librezalearenak ez diren beste aplikazio batzuei erreferentzia egin nahi izanez
gero, hona hemen beste kategoria posible batzuk. Ubuntukoen aplikazio menuari
jarraiki kategoria  edo azpi-kategoria berri batzuk kopiatu-plagiatu ditut hona:

Ondo. Begiratuko dut, uste dut horietako batzuk balioko dutela.

Asier.