[Librezale] Androiden lokalizazioa

Mikel Olasagasti hey_neken a bildua mundurat.net
Al, Maiatza 17, 10:05:40, CEST 2010

Aupa,

Bilatzen ibili naiz baina eztet topatu 'bug' edo 'issue'-rik irikita
honen inguruan. Oker nabil?

Kataluinarrek badituzte pare bat. Erantzun ofizialik ez dutela dirudi
baina behintzat 'jarraipen' bat egiteko edo balio dezazke, ez?

http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=4791&q=catalan&colspec=ID%20Type%20Status%20Owner%20Summary%20Stars
http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=3313&q=catalan&colspec=ID%20Type%20Status%20Owner%20Summary%20Stars

17/05/2010 09:28 a.m.(e)an, ArdentIce - Hackelarre Mediahacklab(e)k
idatzi zuen: