[Librezale] Librezale berria abian da

Mikel Olasagasti hey_neken a bildua mundurat.net
Al, Mar 1, 21:03:00, CET 2010

01/03/2010 08:03 p.m.(e)an, Julen(e)k idatzi zuen:
> al., 2010.eko marren 01a 19:26(e)an, assar(e)k idatzi zuen:

> Igo lasai, beste zuzenketarik egin behar balitz zuzenean edita dezakegu.
>
> Errepaso modura, webgune berria argitaratzeko egin beharrekoak:
> - Albistea argitaratuta uztea (eginda? :)
> - WordPressen instalazioa errora mugitzea (eta webgune zaharreko
> fitxategiak aparte uztea).

Zuek esan noiz, baina ostegunean printzipioz hegazkina hartzet eta
ostiral gauean izango naiz etxean.

> - Foroaren itxura berria lehenetsi bezela ezartzea

Automatikoki erabiltzaile guztiei aplikatzen zaie edo datubasean aldatu
behar da user bakoitzarentzat?

> - URLen berbideraketak aktibatzea (.htaccess nagusian komentarioak
> kenduta)

Julen, hau %100 frogatua dakau?

(bazpare)
- Gara