[Librezale] Librezale berria abian da

Julen julenx a bildua gmail.com
Al, Mar 1, 20:03:05, CET 2010

al., 2010.eko marren 01a 19:26(e)an, assar(e)k idatzi zuen:
> ig., 2010.eko otsren 28a 21:44(e)an, Julen(e)k idatzi zuen:

> Bale, ondo.
>
> WordPressera igo dezakegu jadanik (edo esaten duzuenean), gero webgune
> berria argitaratu eta azkenik hedapena.

Igo lasai, beste zuzenketarik egin behar balitz zuzenean edita dezakegu.

Errepaso modura, webgune berria argitaratzeko egin beharrekoak:
- Albistea argitaratuta uztea (eginda? :)
- WordPressen instalazioa errora mugitzea (eta webgune zaharreko
fitxategiak aparte uztea).
- Foroaren itxura berria lehenetsi bezela ezartzea
- URLen berbideraketak aktibatzea (.htaccess nagusian komentarioak kenduta)

> Nora bidaliko dugun pentsatu behar dugu.
>
> - Zabaldu
> - Sustatu
> - Zuzeu
> - Argia
> - Berria

Besterik, Patxi?

Testua bukatutzat ematen dugunean eta nora eta nork bidali behar diren
zehaztutakoan webgune berria martxan jartzeko pausoa eman daiteke.

Ze iritzi?