[Librezale] Vlc

aritz erkiaga puf86 a bildua hotmail.com
Ost, Mar 3, 18:57:23, CET 2010

Kaixo librezaleok!

Nire izena aritz da eta 23 urteko gazte bat naiz. Horain dela denbora dexente ezagutu nuen librezale proiektua (informatika ikasten nengoen garaian) baina aspaldian kontaktua galdua neukan. Atzo "zabaldu" webgunean webgune berria atera zenutela ikusi eta berriz begirada bat ematea erabaki nuen. Konturatu naiz VLC proiektuaren euskaratzea geratuta dagoela eta kontuan hartuta ni programa honen erabiltzaile amorratua naizela, laguntza ematea idea ona izan daitekeela pentsatu dut.

Lenengo pausua posta zerrenda honetan idaztea irakurri dut, baina hemendik aurrera zer?? Ba horixe, aber laguntzen badidazue lehenengoko pauso hauek ematen...

Besterik gabe,
Aritz

ĄSube, comparte y comenta tus fotos con Windows LiveŽ Fotos!
http://photos.live.com/