[Librezale] librezale personas

assar asarasua a bildua telefonica.net
Iga, Urt 31, 20:56:09, CET 2010

lr., 2010.eko urtren 30a 15:46(e)an, assar(e)k idatzi zuen:
> lr., 2010.eko urtren 30a 15:35(e)an, Ibai Oihanguren(e)k idatzi zuen:

> Ups. :-[

Konponduta letra-tipoarena.

Mac-ean dagoen arazoari dagokionez, ez dut uste konpontzeko erraza
izango denik goian eskuinean dagoen Librezale marka mantendu nahi
badugu, zuzenean ezabatu egin beharko litzateke.

Izatez, gauza bera gertatzen da Windowsen goiko menu-barra ezkutatzen
bada, bilaketa-kutxa basurdearen gainean geratzen da.

Asier.