[Librezale] librezale personas

Julen julenx a bildua gmail.com
Lar, Urt 30, 13:29:08, CET 2010

lr., 2010.eko urtren 30a 10:09(e)an, patxi gaztelumendi(e)k idatzi zuen:
> Nirean ez da hain txukun geratzen, basurdea bilatzailearen eskumako zuloaren
> atzean geratzen delako.
>
> iMac handitxoa da nire hau, besteren batean frogatu beharko.... orduan.
>
> baina zorionak, zelan ez...
>
> oraindik ez dogu iragarriko ezta?
>
> dena batera orduan?
>
> zuek esan...

Dena batera hobe. Har dezagun pazientzia gauzak ondo eginez, bi
hilabeteko lanak emaitza txukuna izan dezan, eta ez korrika eta
presakako itxura emanaz.

Bitartean, webgune berria martxan jartzen denerako albiste gisa jarri
eta hortik zehar zabaltzeko testu bat zirriborratzen has gaitezke.