[Librezale] librezale personas

assar asarasua a bildua telefonica.net
Lar, Urt 30, 10:29:16, CET 2010

lr., 2010.eko urtren 30a 10:24(e)an, assar(e)k idatzi zuen:
> lr., 2010.eko urtren 30a 10:09(e)an, patxi gaztelumendi(e)k idatzi zuen:

> Jo, ba nire ordengailuan ondo ikusten dut Ubuntun, eta orain Windowsen
> ere begiratu dut, eta ondo geratzen da. Mac-arekin zerikusia duen
> zerbait izan daiteke agian.

Kontxo, orain konturatu naiz:
http://screenshots.en.softonic.com/en/scrn/80000/80785/3_personas_mac_09.jpg

Mac-en Firefoxek ez dauka menuen barra. Basurdea nabigatzailearen goiko
lehenengo barran agertzen da, eta Mac-en barra hori bilatzailea dagoen
barra da.

?

Asier.