[Librezale] Proiektuen fitxetarako txantiloia, HTML5 eta bideoak

Julen julenx a bildua gmail.com
As, Urt 26, 20:28:15, CET 2010

ar., 2010.eko urtren 26a 16:05(e)an, assar(e)k idatzi zuen:
> al., 2010.eko urtren 25a 23:26(e)an, Ibai Oihanguren(e)k idatzi zuen:

> Ni ados Commons-en aukerarekin.
>
> Zuzenean txerta daitezke Commons-eko bideoak gure MediaWikin, ala
> zerbait instalatu behar da? Hori begiratu behar da.

Gehitu dut Commons-eko fitxategiak zuzenean erabiltzeko aukera,
Euskarazko Wikipedian bezala funtzionatzen du orain :)

Bideoak bistaratzeko ordea gehigarri bat behar da, Commons-en (eta baita
Wikipedian ere) OggHandler[1] erabiltzen dute eta zuzenean
[[Irudi:Fitxategia.ogg]] jarrita nahikoa da bideoak txertatzeko.

Gehigarriak ffmpeg eskatzen du, dirudienez bideoen iruditxoak sortzeko.
Mikel, instala daiteke ffmpeg zerbitzarian?

Julen.

[1] http://www.mediawiki.org/wiki/Extension:OggHandler