[Librezale] Proiektuen fitxetarako txantiloia, HTML5 eta bideoak

assar asarasua a bildua telefonica.net
As, Urt 26, 16:05:33, CET 2010

al., 2010.eko urtren 25a 23:26(e)an, Ibai Oihanguren(e)k idatzi zuen:
> al., 2010.eko urtren 25a 23:07(e)an, Mikel Iturbe(e)k idatzi zuen:

> Orduan perfekto. Ez nekien Wikimedia Commons-en bideoak zeudenik.

Ni ados Commons-en aukerarekin.

Zuzenean txerta daitezke Commons-eko bideoak gure MediaWikin, ala
zerbait instalatu behar da? Hori begiratu behar da.

Asier.