[Librezale] Proiektuen fitxetarako txantiloia, HTML5 eta bideoak

Mikel Iturbe mik.iturbe a bildua gmail.com
Al, Urt 25, 23:07:07, CET 2010

Julen<julenx a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2010eko urtren 25a 22:55):

> Leno akordatu naiz: eta Wikimedia Commons erabiliz gero? Theoraren alde ari
> dira lanean eta horko bideoak gure gunean ez ezik Wikipedian ere erabil
> daitezke. Zuzenean bertako fitxategietara lotzeko aukera badago?

Bai, aukera hori badago, Commons-en bertan adierazten den [1] bezala, eta
bertan irudiei erreferentzia egiten dien arren, ez dut uste arazorik egongo
litzatekeenik beste eduki multimediekin. Irudien kasuan, gainera, hotlinking
egitea baimenduta -eta bultzatuta- dago, albisteetarako agian erabilgarria
izan daitekeelarik (bide batez, euskarazko wikipediako SLri buruzko
artikuluetan, bertsio lokalizatuak argazkietan jarri ahalko lirateke).

mikel

[1]
http://commons.wikimedia.org/wiki/Commons:Reusing_content_outside_Wikimedia#Own_MediaWiki_installation