[Librezale] Proiektuen fitxetarako txantiloia

assar asarasua a bildua telefonica.net
Or, Urt 22, 17:52:38, CET 2010

or., 2010.eko urtren 22a 16:46(e)an, Julen(e)k idatzi zuen:
> og., 2010.eko urtren 21a 17:41(e)an, Julen(e)k idatzi zuen:

> Txantiloiari buelta pare bat gehiago eman dizkiot eta maketa
> aberatsago bat lortu dut.
>
> Deskargatzeko aukerarekin:
> http://img97.imageshack.us/img97/2332/fitxadeskargak.png
>
> Deskargatzeko aukerarekin eta pantaila-argazkiarekin:
> http://img715.imageshack.us/img715/422/fitxadeskargakargazkia.png
>
> Ea ba zer diozuen, seguru nago asko hobetu dezakezuela :)

Joder, itxura ikaragarria dauka. Ni alde. Aplikazioaren pantaila
daukanaren alde. Pantaila-argazkian sakatuta, pantaila handian ikus
badaiteke, hobeto.

Baina informazio hori gero mantendu egin behar da proiektu guztietarako, eh?

Asier.