[Librezale] Proiektuen fitxetarako txantiloia

Julen julenx a bildua gmail.com
Or, Urt 22, 16:46:25, CET 2010

og., 2010.eko urtren 21a 17:41(e)an, Julen(e)k idatzi zuen:
> Aupa !!
>
> Proiektuen oinarrizko informazioa biltzeko fitxa baten txantiloia sortu
> dut[1]; adibide gisa Firefox proiektuaren orria[2] ikus dezakezue.
>
> Pentsatzen ari nintzen fitxa hori edukian zentratuta jartzea[3], baina
> eskuineko proiektuen taularekin kargatuegi geratzen dela iruditu zait.
> Orduan, zer iruditzen eskuineko taula Wikipedian jartzen diren taulen[4]
> antzeko itxura horizontalera moldatuko bagenu eta artikuluen bukaeran
> jarri?
>
> Proposamen bat besterik ez da, ea zer diozuen...

Txantiloiari buelta pare bat gehiago eman dizkiot eta maketa aberatsago
bat lortu dut.

Deskargatzeko aukerarekin:
http://img97.imageshack.us/img97/2332/fitxadeskargak.png

Deskargatzeko aukerarekin eta pantaila-argazkiarekin:
http://img715.imageshack.us/img715/422/fitxadeskargakargazkia.png

Ea ba zer diozuen, seguru nago asko hobetu dezakezuela :)