[Librezale] Proiektuen fitxetarako txantiloia

Julen julenx a bildua gmail.com
Ast, Urt 21, 22:02:45, CET 2010

og., 2010.eko urtren 21a 21:53(e)an, Ibai Oihanguren(e)k idatzi zuen:

> (Nik dockyrekin egin dut froga, 64x64 pixeleko logoarekin, baina ez
> dakit besteak ere neurri horretakoak diren. Iruditzen zait logo denek
> dimentsio berdinak eduki beharko lituzketela, baina ez dakit hori
> horrela den, edo lan asko duen...)

Ez, gehienak 125x125 edo ingurukoak dira. Lan asko ere ez da logo
guztiak neurri batera moldatzea, lan zikina, izatekotan... eta logo
aproposak aurkitzea, noski!

Proba gutxi batzuk egin eta segituan jarriko dut online moldaketa.