[Librezale] Proiektuen fitxetarako txantiloia

Ibai Oihanguren ibai a bildua oihanguren.com
Ast, Urt 21, 21:53:47, CET 2010

og., 2010.eko urtren 21a 21:42(e)an, Julen(e)k idatzi zuen:
> og., 2010.eko urtren 21a 21:02(e)an, Ibai Oihanguren(e)k idatzi zuen:

> Uau, HTML + CSSa non topa dezaket? Hori pasa eta egituan aldatuko dut :D

Web developer gehigarri ezinbestekoari esker zuzenean estilo aldaketak
eginda lortu dut. Hemen elementu bakoitzari egindako aldaketak
(MediaWikiko CSSari aplikatu beharko zaizkio):

div#proiektu-kutxa {
     background-color: #E9E9E9;
     border: 0;
     padding-bottom: 10px;
     padding-top: 15px;
     width: 430px;
}

div.proiektu-logoa {
     width: 105px;
}

div.proiektu-logoa img {
     margin-top: 25px;
}

(Nik dockyrekin egin dut froga, 64x64 pixeleko logoarekin, baina ez
dakit besteak ere neurri horretakoak diren. Iruditzen zait logo denek
dimentsio berdinak eduki beharko lituzketela, baina ez dakit hori
horrela den, edo lan asko duen...)

div.proiektu-testua {
     border-left: 1px solid #BBB;
     padding-left: 25px;
     margin-left: 110px;
}

div.proiektu-testua h3 {
     padding: 0;
     font-weight: normal;
}

> Bestetik, proiektuen taularen ertza ere ez al da gehiegi nabarmentzen?

...nire ustez bai, baina antzarrak perratzera bialtzen ninduzuten edo ez
ikusi beharra neukan lehenago... Begiratuko dut nahi baduzue.

Ibai.