[Librezale] Proiektuen fitxetarako txantiloia

Julen julenx a bildua gmail.com
Ast, Urt 21, 21:42:09, CET 2010

og., 2010.eko urtren 21a 21:02(e)an, Ibai Oihanguren(e)k idatzi zuen:

> Hemen nator ni bazterrak nahastera (sentitzen dut...).
>
> Gustatu zait laukia, baina bigarren begiratuan, gehiegi nabarmentzen
> dela iruditu zait. Webguneko koloreak oso argiak dira orokorrean, eta
> agian kontraste gehiegi egiten du... eta gauzak aldatzen hasi naiz hau
> lortu arte:
>
> http://oihanguren.com/proiektuak/librezale/txantiloi_proposamena.png
>
> Gogoratu antzarrak perratzera bialtzeko aukera daukazuela ;)

Uau, HTML + CSSa non topa dezaket? Hori pasa eta egituan aldatuko dut :D

Bestetik, proiektuen taularen ertza ere ez al da gehiegi nabarmentzen?