[Librezale] Proiektuen fitxetarako txantiloia

Julen julenx a bildua gmail.com
Ast, Urt 21, 20:48:02, CET 2010

og., 2010.eko urtren 21a 20:43(e)an, assar(e)k idatzi zuen:
> og., 2010.eko urtren 21a 20:33(e)an, Julen(e)k idatzi zuen:

> Gauzak eskatzen jarrita, proiektu-kutxaren eta lehen izenburuaren artean
> espazio handiegia dagoela iruditzen zait. Izan al daiteke pixka bat
> estuagoa?

batengatik ordezkatzen ditut. Aldatu dut. Hemendik aurrera ager
daitezkeen zuriuneak orri bakoitzarenak dira, {{Proiektua}} txantiloia
aplikatzen den tokitik edukiaren testurako espazioa, alegia.