[Librezale] Wikiaren eta foroaren itxura

Julen julenx a bildua gmail.com
Ost, Urt 20, 21:49:29, CET 2010

az., 2010.eko urtren 20a 21:42(e)an, Txopi(e)k idatzi zuen:
> assar(e)k dio:

> Egian aldaketa eginda egongo da baina badaezpada komentatzea MediaWikiko
> konfigurazioa fitxategian lehenetzitako itxura aldatzeko aukera dagoela.
> MonoBook ordez beraz, Lbrzale jarri behar genukela uste dut,
> erabiltzaile berriek guk egin behar izan dugun aldaketa egin beharrik
> izan ez dezaten.

Jarrita zegoen lehenetsitako itxura bezela.
Aldaketa egin zen momentuaren aurretik erregistratuta zeuden
erabiltzaileek daukate oraindik Monobook itxura.