[Librezale] Librezale Mezu-Bilduma, 41 bilduma, 24. zenbakia

Ibon Idoiaga Basaras bixerdo a bildua gmail.com
As, Urt 19, 19:22:55, CET 2010

Apa Gorka (ta besteok)

Dagoeneko erantzun dotset Mikeli, baina agian zuei ere interesa leiketsue
jakitea (dagoeneko jakitun ez bazeundeten) Dreamhostek bazuela aplikazio
batzuk (wordpress, phpbb, mediawiki...) dohainik ostatzeko aukera:
http://www.dreamhostapps.com/ Hori bai, ingelesez baino ezin duzu instalatu
ez baitu ftp bidez ezer igotzerik onartzen (gune normal baten modura
kudeatzeko ordaindu egin behar, ez dot uste asko danik baina ez da dohainik)

Beno, ba hori baino ez (portzierto, eskerrik asko loturagatik ;-))

ibon

gorka azkarate<gorkaazkarate a bildua euskalerria.org> igorleak hau idatzi zuen
(2010eko urtren 19a 18:22):