[Librezale] Librezale Mezu-Bilduma, 41 bilduma, 24. zenbakia

gorka azkarate gorkaazkarate a bildua euskalerria.org
As, Urt 19, 18:22:55, CET 2010

> Euskarazko foroa sortzea nahi nuke, baina ni ez naiz batere aditua (ez
> dut inoiz ere phpBB erabili) eta inon ere ez dut zuena bezalako
> euskarazko fororik aurkitzen. Ba al dago zerbitzu hori ematen duenik?
> Mila esker.

phpBB ere dagoeneko euskaraz erabiltzerik badago. Librezale pare batek
euskaratu zuten. Hona hemen adibide bat:

http://litforoa.com/

zuk nahi duzunaren antzekoa egiteko, ezta?

Txopik esan bezala, punBB edo phbBB hautatu beharko eta gero, ostatze eta
mantentze zerbitzuak bilatu beharko.