[Librezale] Fwd: Fwd: Foro bat sortzeko

Ibon Igartua ibon.igartua a bildua gmail.com
As, Urt 19, 13:24:39, CET 2010

 Kaixo Mikel,

 Zure mezua librezale posta zerrendara bidali nuen eta kide batzuk erantzun
dute ... hona mezuak birbidalita ...

Birbidalitako hizketaldia
Gaia: Foro bat sortzeko
------------------------

Igorlea: *Mikel Urdaniz* <mikelur a bildua yahoo.es>
Data: 2010eko urtren 18a 13:48
Hartzailea: web.arduraduna a bildua librezale.org

----------
Igorlea: *Ander Elortondo* <ander a bildua debagoiena.net>
Data: 2010eko urtren 19a 10:31
Hartzailea: librezale a bildua librezale.org

 Aupa!

Jadanik instalatua dagoen moodlek oso erabilera erreza du.
Beharbada foroa besterik ez baduzu nahi munstro bat da, baina bigarren
hezkuntza aipatu duzunez....
Jakin badakit moodle erabiltzaileak oso, benetan oso pozik dabiltzala, bai
irakasleak eta baita ikasleak ere. (MUn)
Ez dakidana da, moodle instalazio batek zer suposatzen duen. Hainbeste
gaitasun dituenez ziur konplexuagoa dela, bai instalazioa eta baita
konfigurazioa ere.
Edonola hezkuntzarako bideratutako tresna berezia izanik, nik begiratuko
nuke. Azpiko loturan [1] informazio gehiago.

gainera euskalduna eta librea da!

Ander.

[1] http://eu.wikipedia.org/wiki/Moodle

19/01/2010 10:06(e)an, Ibon Igartua(e)k idatzi zuen:

----------
Igorlea: *Txopi* <txopi a bildua sindominio.net>
Data: 2010eko urtren 19a 10:52
Hartzailea: librezale a bildua librezale.org

Zuk aipatzen duzun bezalako zerbitzu bat izan zen orain dela bi urte,
foroak.com, baina igaz dezagertu egin zen:
http://sustatu.com/1198795109

Nire* zerbitzuak daramatzatenak nireblog, nirewiki eta abar eskaintzen
dute, baina nireforo edo antzekorik ez dago:
http://ketari.nireblog.com/

Beraz, hosting-a eta softwarea instalatu eta mantentzea bilatu beharko
zenukete. Guk euskaraz dauden foroak zeintzuk diren esan diezazuekegu
(PunBB eta agian besteren bat) eta euskaraketa nola instalatu. Nik
pertsonalki ez dakit ia ezer foroei buruz, baina zuek animatuz gero ziur
gutako batek baino gehiagok legunduko genizuekegula euskaraketarekin.