[Librezale] Fwd: Foro bat sortzeko

Ibon Igartua ibon.igartua a bildua gmail.com
As, Urt 19, 10:06:19, CET 2010

---------- Birbidalitako mezua ----------
Igorlea: Mikel Urdaniz <mikelur a bildua yahoo.es>
Data: 2010eko urtren 18a 13:48
Gaia: Foro bat sortzeko
Hartzailea: web.arduraduna a bildua librezale.org

Egunon,

bigarren hezkuntzan aritzen naiz lanean, eta foro bat sortu nahiko nuke nire
ikasleentzat tutoretza birtual bezala erabiltzeko asmoz. Talde txikiak dira,
eta horrela posible izango nuke ikasterako orduan sortzen zaizkien zalantzak
argitzeko nahiz eta klasez kanpo egon. Euskarazko foroa sortzea nahi nuke,
baina ni ez naiz batere aditua (ez dut inoiz ere phpBB erabili) eta inon ere
ez dut zuena bezalako euskarazko fororik aurkitzen. Ba al dago zerbitzu hori
ematen duenik?

Mila esker.