[Librezale] Webgunearen eguneraketa: egoera

Julen julenx a bildua gmail.com
Al, Urt 18, 21:40:18, CET 2010

og., 2010.eko urtren 07a 19:10(e)an, Mikel Olasagasti(e)k idatzi zuen:
> Aupa,

> Bai.

Ba probatan aritu naiz eta eraginik ez duelakoan nago. Eskuz egindako
erregelekin probatu dut eta baita WPek automatikoki sortzen dituen
erregelekin ere.

Dirudienez erregelak ez dira aplikatzen, akaso Apacheren murrizketaren
batek eragina izan lezake (AllowOverride? FollowSymlinks?).