[Librezale] webgune berria

Ander Elortondo ander a bildua elortondo.net
Or, Urt 15, 21:02:10, CET 2010

or., 2010.eko urtren 15a 19:12(e)an, assar(e)k idatzi zuen:
> [...]
>
> Ba egia esan nik ez dut RSS kontu horretan pentsatu... Ez dakit
> helbideak aldatuko diren. Zuk zein jario erabiltzen duzu? Nik foroena
> erabiltzen dut, baina orain konturatu naiz MediaWikik ere jarioak
> dituela, adibidez:
>
> Orrialde berriak:
> http://wiki.librezale.org/index.php?title=Berezi:OrrialdeBerriak&feed=rss&namespace=0
>

> Aldaketa berriak:
> http://wiki.librezale.org/index.php?title=Berezi:AzkenAldaketak&feed=rss
>
> Wordpressek ere edukiko du jarioa, baina hori berria izango da.

Nik hainbat (orri askotan rss irudiak daude eta) zeudela uste nuen,
baina gero denak forokoak direla ohartu naiz.
wikikoak zuk daudela esan eta gero ere ez ditut aurkitu, bera ez dira
harpidedun asko izango.

Konponbidea beraz errazago, Ibaik dioen hori edo bide klasikoa, nahi
duzuena.
Erabiltzaile mailako gogoetak botatzen jarraituko dut, besterik ezin eta...

izan libre izan euskaldun!!