[Librezale] webgune berria

assar asarasua a bildua telefonica.net
Or, Urt 15, 19:12:08, CET 2010

or., 2010.eko urtren 15a 10:20(e)an, Ander Elortondo(e)k idatzi zuen:
> Aupa!
>
> Ziur gogoan daukazuela baina....
> RSS jarioen helbideak mantenduko dira?
> ezin bada edo aldatzea komeni bada (berrikuntzak aldaketak aplikatzeko
> une egokiak dira, behar izanez gero), oraingo jario guztietan
> aldaketaren berri eman beharko litzateke jasotzaile guztiek egunera
> ditzaten jarioak.

Ba egia esan nik ez dut RSS kontu horretan pentsatu... Ez dakit
helbideak aldatuko diren. Zuk zein jario erabiltzen duzu? Nik foroena
erabiltzen dut, baina orain konturatu naiz MediaWikik ere jarioak
dituela, adibidez:

Orrialde berriak:
http://wiki.librezale.org/index.php?title=Berezi:OrrialdeBerriak&feed=rss&namespace=0

Aldaketa berriak:
http://wiki.librezale.org/index.php?title=Berezi:AzkenAldaketak&feed=rss

Wordpressek ere edukiko du jarioa, baina hori berria izango da.

Asier.

Asier.