[Librezale] Webgunearen oina eta wikiko edukiak

Ander Elortondo ander a bildua elortondo.net
Ast, Urt 14, 16:26:26, CET 2010

og., 2010.eko urtren 14a 16:13(e)an, assar(e)k idatzi zuen:
> az., 2010.eko urtren 13a 21:14(e)an, Ibai Oihanguren(e)k idatzi zuen:

>>> 1- wikia aldatzeko erabiltzaile-informazioa ematen duena
>>> 2- Librezaleren lerroa: "Zer da Librezale..."
>>> 3- logoak

> [...]
> http://img693.imageshack.us/img693/8171/librewikierabiltzaileba.png
>
> Orain bi erabiltzaile-barra horiekin (botoi urdin-gorriak dituzten
> horiek) zer egin pentsatu behar da. Gainekoa soilik agertzen da
> erabiltzaile erregistratuentzat saioa hasita daukatenean. Erabiltzaile
> anonimo batentzat, soilik agertuko litzateke azpikoaren "Saioa
> hasi/Kontua sortu" botoia.
>
> Nire proposamena da hortxe bertan uztea, baina koloreak aldatuta
> (beltza eta grisa). Laguntzaileen eta softwarearen lerroaren azpian ez
> zait iruditzen ondo daudenik, eta goian ere ez. Zuek zer diozue?

ni ados. Baina beltz eta gris hori GARBI bereizten direnak izan beharko
lukete, badakit inoiz ez direla gorria eta urdina beste bereiziko, baina....