[Librezale] Webgunearen oina eta wikiko edukiak

assar asarasua a bildua telefonica.net
Ost, Urt 13, 16:13:00, CET 2010

az., 2010.eko urtren 13a 07:48(e)an, Ander Elortondo(e)k idatzi zuen:
> wikian forora loturak daude. (software librea udal administrazioan)
> horiek mantenduko dira?
> Copy&paste egin genezake ez bada lotura mantendu behar arazorik gabe.

Nik uste dut foroaren loturak mantenduko direla FluxBB instalatu
ondoren, baina ez dakit seguru. Dena den, foroan dagoen informazio hori
garrantzitsua dela uste baduzu, nik uste dut hobeto dagoela wikian.

Asier.