[Librezale] Webgunearen oina eta wikiko edukiak

Ander Elortondo ander a bildua debagoiena.net
Ost, Urt 13, 07:48:19, CET 2010

12/01/2010 23:05(e)an, assar(e)k idatzi zuen:
> [...]
> daitekeen pentsatzen hasita, probatxo bat egin dut eta hau atera zait:
>
> http://img11.imageshack.us/img11/9196/librezalewikia20090112.png
>
> Zer iruditzen zaizue?
>
> Beste gauza bat, uste dut wikiko ia eduki guztiak errepasatu eta
> eguneratu ditudala, oraingo webgunean daukagun informazioa
> aprobetxatuta. Beno, estilo-liburua falta da. Norbaitek zerbait aldatu
> nahi badu, hemendik hasita egin dezake:
>
> http://wiki.librezale.org/wiki/Kategoria:Nagusia
>
> Wikiko orri guztiak antolatzen dituen zuhaitz nagusia da orri hori.

wikian forora loturak daude. (software librea udal administrazioan)
horiek mantenduko dira?
Copy&paste egin genezake ez bada lotura mantendu behar arazorik gabe.