[Librezale] Mailman euskaraketa mantentzeko prest

Mikel Olasagasti hey_neken a bildua mundurat.net
Al, Urt 4, 17:14:46, CET 2010

Aupa,

04/01/2010 3:18(e)an, Mikel Iturbe(e)k idatzi zuen:
> Aupa!
>
> Aurreko hari batean ikusi dut, Mailman proiektua standby egoeran
> dagoela eta gaur egun ez dagoela proiektuaren arduradunik. Bada, ni
> prest nago itzulpenak eguneratu eta mantentzeko. Ikusi dut, Mailmaneko
> itzulpenak, Launchpad-era mugitzen ari direla [1] [2] eta wikian
> bertan, arduradun modura Pi agertzen dela[3]. Era berean, jada bada
> denboratxo bat mailman-en internazionalizazio zerrendan [4] izena
> emanda dudala, buruan bueltaka izan dudalako aplikazio hau itzultzen
> laguntzea.

Mailman-ekin po fitxategiak aldatzeaz gain txantiloi batzuk ere itzuli
behar dira. Egungo itzulpenean, pi-k upstream-en zuzendu ez bazuen
behintzat, txantiloi hauek gaizki daude eta ondorioz 'archive'-ak
adibidez ez dira ikusten [1]. Saiatu naiz librezaleko zerrendan
begiratzen ea zer aldatu genuen konpontzeko baina eztet aurkitu.

Besterik ez, animo!

MiKeL

[1] http://www.mundurat.net/pipermail/librezale/2008-July/001902.html