[Librezale] Mailman euskaraketa mantentzeko prest

assar asarasua a bildua telefonica.net
Al, Urt 4, 15:52:36, CET 2010

al., 2010.eko urtren 04a 15:39(e)an, Julen(e)k idatzi zuen:

> Bai, orri berri bat gehitu beharko da lan-tresnekin batera edo. Nik
> segituan sor ditzaket Firefox/Thunderbird/Calendar/Fennec-en memoriak
> eta horrela ondo bilduta izan ditzakegu egindako lanak.

Bale ba, ederto. Oraintxe bertan sortuko dut orri berria wikian.
Fennec-en itzulpen-memoriak igota daude jadanik.

Julen, wikian igotzen ari naizen edukien artean egiten ari zaren
zuzenketen artean, badago hitz bat nik jarri bezala ere ondo dagoena
(Euskaltzaindiak kontrakoa ez esan arte behintzat):
http://www.elebila.eu/search/?bilatu=euskarapen&bot_bilatu=Bilatu&lang=eu

;)

Asier.