[Librezale] Webgune berria prest?

Piarres Beobide pi a bildua beobide.net
Al, Ots 15, 13:51:12, CET 2010

Nire ustetan

> Zerbait falta bada, ez da presazkoa edo larria:
> - Pootle eguneratu eta moldatzea
> - Favicon bat gehitzea (nork dauka logoaren SVGa? Wikian igotzerik bai?)
>
> Ez dakit zein iritzi dezuen, baina horiek gabe nik uste jarrai daitekeela.

Ez dut uste honegatik ezer geratu beharko litzatekeenik...

> Webgune zaharra ordezkatze aldera, pausu hauek aurreikus daitezke:
> - Webgunearen fitxategiak tokiz aldatzea (Mikelek egin beharko du hau)

Mikel liauta badago eta pasahitza aurkizten badut agian ni egiteko gai
nahiz baina Mikelek al badu hobe berak egitea (xD)

> - URLen berbideraketak aktibatzea (fitxategi bateko lerro batzuei
> komentarioa kentzea besterik ez da)
> - Webgune berria iragartzeko albiste bat osatu, argitaratu eta zabaltzea.
>
> Azken hau egin artean ez dakit merezi duen webgunea martxan jartzea. Esango
> duzue.

Zurekin negok, orain albistea prestatu beharko litzateke eta behin
prest dagoenean egingo dugu aldaketa eta albistearen argirapen eta
zabaltzea