[Librezale] Webgunearen estatistikak (Piwik)

Ander Elortondo ander a bildua debagoiena.net
Al, Ots 15, 12:20:40, CET 2010

Aupa!

  nire testuetan zuzentzea kostatu zaidan akatsa ote dagoen.

gaztelerazko distintas opciones ez da aukera desberdinak, hainbat aukera
baizik.
Desberdinak berdinak ez direnean bakarrik erabili behar da, zerrendetan
eta horrelakoetan hainbat erabili behar da.
Nik piwik kasuan ez dakit originalak zer dioen baina......
hau zuk diozun akats totonen barnean sartu. Ni behintzat ez nau larritzen.

izan libre izan euskaldun!
Ander.