[Librezale] Firefoxen deskarga eta erabilera datuak (azkenean!)

Julen julenx a bildua gmail.com
As, Ots 9, 15:51:46, CET 2010

ar., 2010.eko otsren 09a 07:50(e)an, assar(e)k idatzi zuen:
> ar., 2010.eko otsren 09a 07:38(e)an, Ander Elortondo(e)k idatzi zuen:

> Nik ere ezin ditut ireki. Uste dut MIME mota gaizki dagoela (PDF ordez,
> HTML) ze Firefoxekin irekitzen saiatzen da.

Zerbitzariak PDFa itzuli nahi du baina benetan HTMLa ari da
zerbitzatzen, PDFari buruzko datuak duen orria, hain zuzen (fitxategia
jaitsi eta edukiak bistaratuz ikus dezakezue).

MWren arazoa baino Apacherena dela dirudi[1]. Begiratzerik bai Mikel?

Julen.

[1]
http://www.mediawiki.org/wiki/Manual:Mime_type_detection#MIME_types_when_downloading